Οι πανελλήνιες εξετάσεις μέσα από τα “μάτια” των μαθητών της e-noesis

Τσακιρίδης Παναγιώτης

Μια πολύ επιτυχημένη και ιδιαίτερη (λόγω του covid-19) χρονιά έφτασε στο τέλος της. Η εξειδίκευση της e-noesis στην online διδασκαλία σε συνδυασμό με τη μεθοδική δουλειά, ένταση αλλά και το ευχάριστο κλίμα δημιούργησαν ένα μοντέλο μάθησης που οδήγησε τους μαθητές μας σε υψηλές βαθμολογίες στις πανελλήνιες εξετάσεις.

 

 

Μαθητές με διαφορετικό προφίλ και εκπαιδευτικές ανάγκες ο καθένας συνεργάστηκαν μαζί μας και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό.

 

Οι τίτλοι που τους δώσαμε είναι οι εξής:

 

Το τμήμα με μέσο όρο στα μαθηματικά 18,2 (91%)

Most improved player

Η κυρία της παρέας

Ο παλιός είναι αλλιώς

 

Δε χρειάζεται όμως να σας πούμε εμείς κάτι παραπάνω. Ακούστε από τους ιδίους πως έζησαν την εμπειρία της χρονιάς που πέρασε.

Το τμήμα με μέσο όρο στα μαθηματικά 18,2 (91%)

Το τμήμα αυτό αποτελούνταν από 3 μαθητές με πολύ υψηλές επιδόσεις.

Καζαντζανίδης Βασίλης

Βαθμός στα μαθηματικά 19.3 (98 και 95)

Μόρια : 17.075

Σχολή : Σχολή πυροσβεστών – Σ.Π.Α.

 

Άριστο αποτέλεσμα από έναν μαθητή που δε σταμάτησε να βελτιώνεται κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς.

– Πώς βίωσες την εμπειρία των πανελληνίων εξετάσεων ;

 

Ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά για όλους τους μαθητές και ειδικά για εμάς τους μαθητές της Γ’ Λυκείου, όπου είχαμε να διαχειριστούμε το άγχος των πανελλαδικών εξετάσεων κάτω από δύσκολες συνθήκες λόγω της καραντίνας και αυτό ήταν εξαιρετικά πρωτόγνωρο για εμάς.

 

–  Θα μας πεις δύο λόγια για τις ώρες που διάβαζες κατά τη διάρκεια της ημέρας;

 

Οι ώρες που διάβαζα ημερησίως ήταν περίπου 3-4 ώρες αναλόγως και το πρόγραμμα των μαθημάτων του σχολείου και του φροντιστηρίου.Υπήρχαν μέρες που διάβαζα 5 ή και 6 ώρες.

 

– Τι έκανες τις ώρες που δεν διάβαζες για να χαλαρώσεις;

 

Τις ώρες που δε διάβαζα τις περνούσα είτε μαζί με φίλους κάνοντας καμία βόλτα είτε στο σπίτι βλέποντας καμιά ταινία. Να ασχοληθώ γενικά με κάτι άλλο εκτός μαθημάτων ώστε να ξεσκάσω και να χαλαρώσω.

 

 

– Ξεκίνησες την Γ λυκείου με κάποια κενά. Πώς κατάφερες να τα καλύψεις και σε πόσο χρονικό διάστημα;

 

Η αλήθεια είναι πως εγώ ήμουν  μαθητής που ξεκίνησα να ασχολούμαι σοβαρά με τα μαθηματικά στη Γ’  Λυκείου, γεγονός που έχω μετανιώσει διότι μπορώ να πω πως δυσκολεύτηκα αρκετά στη διάρκεια της χρονιάς για να μπορώ να ακολουθήσω και τα υπόλοιπα παιδιά του τμήματος που ήταν πολύ προχωρημένοι. Τα κενά μου κατάφερα να τα καλύψω μέσα σε διάρκεια τριών τεσσάρων μηνών γιατί όπως σας είπα ήταν πάρα πολλά.

 

– Ποιος ήταν ο στόχος σου;

 

Στόχος μου ήταν οι ένστολες σχολές. Είχα αρκετή θέληση, νομίζω πως τα έχω καταφέρει και νιώθω πολύ καλά για αυτό.

 

– Περίμενες στην αρχή της χρονιάς ότι θα μπορούσε η βαθμολογία σου στα μαθηματικά να είναι τόσο υψηλή ; Ποια θεωρείς ότι είναι τα σημεία κλειδιά σε αυτήν την επιτυχία ;

 

Δεν περίμενα με τίποτα η βαθμολογία μου στα μαθηματικά να είναι τόσο υψηλή και νομίζω ότι τα σημεία κλειδιά γι’ αυτή την επιτυχία ήταν ο τρόπος διδασκαλίας που περιλάμβανε πολλές επαναλήψεις πολλά διαγωνίσματα και πολλά τεστ, τα έξτρα επαναληπτικά μαθήματα που κάναμε σε διάφορα γκρουπάκια κάθε εβδομάδα.

 

Πιστεύω πως το σημαντικότερο απ’ όλα είναι τα διαδικτυακά μαθήματα που κάναμε την περίοδο της καραντίνας όπου καταφέραμε να προχωρήσουμε την ύλη και να μείνουμε εντός κλίματος.

Γεωργιάδης Γιάννης 

Βαθμός στα μαθηματικά : 17.9 ( 90 και 89)

Μόρια : 15.600 

Σχολή : Αστυφυλάκων – ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

 

Έγινε προσπάθεια να τον πείσουμε ότι είχε όλα τα προσόντα για να δώσει πανελλήνιες. Ευτυχώς τα καταφέραμε και ανταποκρίθηκε εξαιρετικά.

– Πώς βίωσες την εμπειρία των πανελληνίων εξετάσεων ;

 

Αρχικά η χρονιά κύλησε ομαλά, χωρίς άγχος τουλάχιστον μέχρι το πρωί των εξετάσεων που υπήρχε άγχος. Βέβαια ήταν παραγωγικό, δηλαδή με κρατούσε σε εγρήγορση.

 

Γενικά, διάβαζα περίπου 3 με 4 ώρες τη μέρα, τα απογεύματα έβγαινα με φίλους και στην αρχή της χρονιάς πήρα μια μεγάλη απόφαση να πουλήσω  το PlayStation διότι με αποσπούσε από το διάβασμα.

 

– Το καλοκαίρι που τελείωσες την Β’ Λυκείου, παρ’ ότι ήσουν μαθητής πολύ καλού επιπέδου, σκεφτόσουν να μη δώσεις πανελλήνιες εξετάσεις. Τι ήταν αυτό που σ’ έκανε να αλλάξεις την απόφασή σου ;

 

Αρχικά δεν είχα κάποιο στόχο αλλά με φόβιζε επίσης και ο όγκος της ύλης, όμως ο καθηγητής μου κ. Παναγιώτης Τσακιρίδης με παρότρυνε για περίπου ένα μήνα και τελικά άλλαξα γνώμη.

 

Τα φροντιστήρια είχαν  θυμάμαι ξεκινήσει στις  1 Ιουλίου κι εγώ ξεκίνησα μαθήματα μετά από δύο εβδομάδες.

 

– Είσαι ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες που σου πρόσφερε η e-noesis ; Τι διαφορετικό πιστεύεις ότι σου προσφέραμε;

 

Από το φροντιστήριο της  e-noesis έμεινα πολύ ευχαριστημένος και αυτό διότι οι καθηγητές  ήταν αφοσιωμένοι για την επιτυχία μου. Στα μαθηματικά έγραψα 17.9 και αυτό νομίζω οφείλεται σαφώς μεν στο διάβασμα που έκανα ο ίδιος αλλά και στα πολλά διαγωνίσματα που γράψαμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

 

Όταν ήρθε η καραντίνα, τα μαθήματα δεν τα σταματήσαμε και συνεχίσαμε μέσω μιας εξειδικευμένης πλατφόρμας που διαθέτει το φροντιστήριο, δηλαδή τα κάναμε εξ’ αποστάσεως, με συνέπεια η απόδοση στο μάθημα να μη μειώθηκε καθόλου.

Δομακίδης Παναγιώτης 

Βαθμός στα μαθηματικά : 17.4 (87 και 87)

Μόρια : 17.300 

Σχολή : Σχολή πυροσβεστών – Σ.Π.Α.

 

Σταθερά καλός σε όλη του την πορεία του στο Λύκειο και το έδειξε και στο τέλος.

-Πώς βίωσες την εμπειρία των πανελληνίων εξετάσεων ;

 

Για εμένα αυτή η χρονιά κύλησε χωρίς άγχος. Διάβαζα συστηματικά με βάση ένα πρόγραμμα που είχα βγάλει στην αρχή της χρονιάς και με βοήθησε αρκετά γιατί διάβαζα 3-4 ώρες την ημέρα και πάντα φρόντιζα να υπάρχει λίγος ελεύθερος χρόνος για μια βόλτα με φίλους ή με την κοπέλα μου.

 

– Ήσουν μαθητής που ξεκίνησε την Γ’ Λυκείου χωρίς κενά. Πόσο σημαντικό θεωρείς ότι είναι για έναν μαθητή να ξεκινήσει την προετοιμασία του για τις πανελλήνιες εξετάσεις χωρίς κενά;

 

Για μένα ήταν πολύ μεγάλο προτέρημα να ξεκινήσω χωρίς κενά γιατί δεν υπήρχε καθόλου άγχος και πίεση για την κάλυψη της ύλης και έτσι μπορούσα εύκολα να αφιερώσω χρόνο και στα υπόλοιπα μαθήματα ώστε να τα εξελίξω και εκείνα, και κυρίως στα μαθηματικά ένιωθα αυτοπεποίθηση γιατί καταλάβαινα πώς λειτουργούν και ήταν πολύ πιο εύκολο.

 

-Είσαι ευχαριστημένος με το τελικό αποτέλεσμα ; Τι διαφορετικό θεωρείς ότι σου προσέφερε η e-noesis ;

 

Είμαι αρκετά ευχαριστημένος με το τελικό αποτέλεσμα. Με τους καθηγητές που συνεργαστήκαμε στην e-noesis το κλίμα ήταν φιλικό και ήταν πρόθυμοι να μας βοηθήσουν σε ό,τι τους ζητήσουμε. Είχαμε πολύ καλή συνεργασία, μας καταλάβαιναν και τους καταλαβαίναμε και μας βοηθούσαν στις δυσκολίες.

 

Γενικά χρησιμοποίησαν μια τακτική με βάση την οποία όσο προχωρούσε η ύλη κάναμε διάφορες επαναλήψεις και έτσι κατανοήσαμε ακόμα περισσότερο πως δουλεύουν τα μαθηματικά. Ήταν πολύ χρήσιμο και παράλληλα γράφαμε και πολλά διαγωνίσματα, γεγονός που μας έδινε αυτοπεποίθηση.

 

Ξέραμε που βρισκόμασταν, τι κενά υπάρχουν και σε τι επίπεδο είμαστε. Κατά την διάρκεια της καραντίνας δε σταματήσαμε τα μαθήματα, κάναμε διαδικτυακά, διατηρήσαμε το ρυθμό μας κανονικά.

 

Δε δημιουργήθηκαν πουθενά κενά και γενικά είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε την τεχνογνωσία των on-line μαθημάτων που ήταν πολύ καλή εμπειρία.

Most improved player

Γρηγοριάδης Γιάννης 

Βαθμός στα μαθηματικά : 11.8 (65 και 53) 

Μόρια : 14.725

Σχολή : Οικονομικών επιστημών – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

 

Ο τίτλος τα λέει όλα. Μαθητής με πάρα πολλά κενά στα μαθηματικά που έκανε συγκινητική προσπάθεια για να αποκτήσει επαφή με το μάθημα, να γράψει έναν αξιοπρεπή βαθμό στα μαθηματικά και να βάλει ‘’πλάτη’’ στις καλές βαθμολογίες που σημείωσε στα υπόλοιπα μαθήματα.

-Πως βίωσες την εμπειρία των πανελλήνιων εξετάσεων;

 

Από τη δική μου πλευρά υπήρχε πάρα πολύ άγχος κι αυτό διότι είχα υπερβολικά κενά από τις προηγούμενες τάξεις, πράγμα που σημαίνει ότι εκτός από την νέα ύλη θα έπρεπε να καλύψω και τα κενά αυτά με αποτέλεσμα να μην έχω πολύ ελεύθερο χρόνο.

 

Ωστόσο τον ελεύθερο χρόνο που είχα στη διάθεση μου προτιμούσα να τον περάσω βγαίνοντας έξω με την παρέα μου παρά να κάτσω μέσα στο σπίτι και να ασχοληθώ για παράδειγμα με το κινητό.

 

Μέσα σε όλα αυτά είχαμε και το γνωστό πρόβλημα του lockdown αλλά αυτό δε μας σταμάτησε διότι στην e-noesis συνεχίσαμε κανονικά τα μαθήματα μας μέσω επαγγελματικής πλατφόρμας και όχι για παράδειγμα μέσω messenger.Η διαφορά αυτή ήταν πολύ σημαντική ,διότι είχαμε στην κατοχή μας εργαλεία τα οποία μας έκαναν να νιώθουμε σαν να είμαστε μέσα στην τάξη.

 

 

-Πως κατάφερες να καλύψεις τα πολλά κενά σου?

 

Για να καλύψω τα πάρα πολλά κενά μου βασικό ρολό έπαιξε ο καθηγητής μου της
 e-noesis.

 

Ο τρόπος με τον οποίο δουλέψαμε και φυσικά η μεγάλη του συμπαράσταση και η υπομονή που έδειξε σε μένα.

 

Μέχρι το τέλος, δηλαδή μέχρι να δώσω εξετάσεις αλλά ακόμα και σήμερα μαθαίνω καινούρια πράγματα μέσα από αυτό το φροντιστήριο!

 

-Τι θα πρότεινες σε μαθητές με κενά?

 

Πιστεύω ότι το μεγάλο λάθος που έκανα εγώ ήταν που δεν κάλυψα νωρίτερα τα κενά μου κι αυτό λόγω εγωισμού. Οπότε μια συμβουλή που θα μπορούσα να δώσω εγώ στα παιδιά αυτά είναι να καλύψετε όσο το δυνατόν γίνεται γρηγορότερα  τα κενά σας για να μην μαζευτούν πάρα πολλά στο τέλος.

 

Επιπλέον φροντίστε να βρείτε έναν καθηγητή ο οποίος να σας ταιριάζει και να σας εμπνέει.

 

Τέλος αυτό που οφείλεται να κάνετε για τον εαυτό σας είναι να θέσετε έναν στόχο όσο υψηλός κι αν είναι αυτός και μην τα παρατήσετε ποτέ και να τον πετύχετε.

Η κυρία της παρέας

Ασαρίδου Μάγδα 

Βαθμός στα μαθηματικά : 14.7 (70 και 77)

Μόρια : 15.350 

Σχολή : Οικονομικών επιστημών – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

 

Σωστό πρόγραμμα και συνέπεια, βασικοί παράγοντες για ένα καλό αποτέλεσμα.

Πώς βίωσες την εμπειρία των πανελληνίων εξετάσεων ;

 

Η φετινή χρονιά για μένα ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία. Αρχικά ξεκίνησα με ένα πρόγραμμα, το οποίο ακολουθούσα σε καθημερινή βάση καθ΄ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και το οποίο περιείχε μερικά διαλείμματα ενδιάμεσα. Το καλοκαίρι που ξεκίνησα τα μαθήματα διάβαζα περίπου 5 ώρες την ημέρα ενώ τον χειμώνα μέχρι και τον Φεβρουάριο περίπου 4 ώρες.

 

Οι ώρες ήταν λιγότερες λόγω του σχολείου αλλά και των ιδιαίτερων μαθημάτων. Δεν είχα τόσο ελεύθερο χρόνο στο να αφιερώσω περισσότερες ώρες στο διάβασμά μου παρόλα αυτά  στον ελεύθερό μου χρόνο, που επιδίωκα να έχω τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα από μιάμιση με δύο ώρες περίπου ασχολούμουν με τον στίβο.

 

Αυτό όμως σταμάτησε λόγω της καραντίνας αλλά και πάλι επιδίωκα να έχω 1 με 1.5 ώρα για τρέξιμο την ημέρα. Οι ώρες του διαβάσματος αυξήθηκαν περίπου 4 με 6 ώρες την ημέρα και όσο πλησιάζαμε στις εξετάσεις γίνονταν περισσότερες επαναλήψεις οπότε οι ώρες αυξάνονταν.

 

Γενικότερα ακολούθησα ένα πρόγραμμα οπότε δεν είχα καθόλου άγχος και ήμουν σχετικά ήρεμη καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς.

 

 

Μαζί μας έκανες και δια ζώσης και on-line μαθήματα. Ποια θεωρείς ότι είναι τα πλεονεκτήματα της on-line διδασκαλίας ;

 

Λοιπόν, όντως λόγω της κατάστασης που επικρατούσε για αρκετό καιρό “αναγκάστηκα” να κάνω και επιπλέον μαθήματα online. Είχα μια σχετική εμπειρία καθώς είχα ξανά παρακολουθήσει online μαθήματα στο παρελθόν σε μικρότερες τάξεις.

 

Με βοήθησε αρκετά μπορώ να πω. Παρόλα αυτά όταν άνοιξαν τα σχολεία προτίμησα να συνεχίσω τα online μαθήματα. Πρώτον λόγω της μετακίνησης γιατί δεν έχανα χρόνο και αφιέρωνα περισσότερο χρόνο στο διάβασμά μου. Επιπλέον οι καθηγητές είχαν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το μαθησιακό υλικό για να το εμπλουτίσουν.

 

Σε περιπτώσεις που είχαμε κάποια απορία μπορούσαμε να ξαναδούμε αυτό το υλικό (βίντεο μαθήματος σε επανάληψη και σημειώσεις σε αρχείο pdf) και να τη λύσουμε.

 

– Τι θα μπορούσες να κάνεις διαφορετικό ώστε ο βαθμός σου να είναι πιο υψηλός ;

 

Σίγουρα θα μπορούσα να είμαι πιο αυστηρή στον τρόπο με τον οποίο ακολουθούσα το πρόγραμμα μου κατά  την διάρκεια της καραντίνας, καθώς με επηρέασε αρκετά μπορώ να πω.

 

Παράλληλα θα μπορούσα να κάνω περισσότερες επαναλήψεις οι οποίες κατάλαβα πως βοηθούν αρκετά ώστε να θυμάσαι ορισμένα πράγματα και κυρίως την θεωρία στα περισσότερα μαθήματα αλλά και κάποιες μεθοδολογίες στις ασκήσεις.

Ο παλιός είναι αλλιώς

Δούμπλης Θάνος 

Βαθμός στα μαθηματικά : 17.8 (88 και 90)

Μόρια : 17.385

Σχολή : Ηλεκτρολόγων μηχανικών και μηχανικών υπολογιστών – ΑΠΘ

 

Έβαλε ένα στόχο και τον κυνήγησε μέχρι να τον πετύχει. Χρειάστηκε να προσπαθήσει δύο φορές. Αλλά δεν έχει σημασία. Κυνηγάμε τα όνειρά μας μέχρι το τέλος.

-Έδωσες δύο φορές πανελλήνιες εξετάσεις. Πώς βίωσες την εμπειρία των πανελληνίων εξετάσεων και τις δύο χρονιές; Ποια η διαφορά της πρώτης με την δεύτερη; 

 

Η πρώτη χρονιά που έδωσα πανελλήνιες, ήταν μια χρονιά γεμάτη πίεση και άγχος, λόγω της απαιτητικής κατεύθυνσης και των κενών που είχα, τα οποία καλύφθηκαν εν μέρει.

 

Μετά από ένα σημείο, κοιμόμουν πολύ λιγότερο από όσο θα έπρεπε να κοιμάμαι, κάτι που οφειλόταν αφενός στο ότι όταν έχεις κενά και πιστεύεις ότι κάποια κομμάτια της ύλης δεν τα έχεις κατανοήσει πλήρως, νιώθεις ότι πρέπει να διαβάσεις όσο περισσότερο μπορείς, και αφετέρου στο ωράριο του σχολείου που σε αναγκάζει να ξυπνάς πολύ νωρίς, και σε εξαντλεί πνευματικά.

 

Το αποτέλεσμα ήταν 14.500 μόρια, το οποίο ήταν οκ, αλλά όχι αρκετό.

 

Η δεύτερη χρονιά ήταν πολύ διαφορετική. Αρχικά ήταν μικρότερη σε διάρκεια χρονικά. Ξεκίνησε για εμένα Οκτώβριο, ενώ η κανονική προετοιμασία των πανελληνίων ξεκινάει Ιούλιο. Αυτό μου έδωσε το χρόνο και να ξεκουραστώ, αλλά και να πάρω την απόφασή αν τελικά θα συμμετέχω ή όχι για δεύτερη φορά στις πανελλήνιες.

 

Λόγω της επίγνωσης της ύλης ήξερα που να εστιάσω, γνώριζα τα κενά μου, είχα πολύ περισσότερο χρόνο και μπορούσα να τα καλύψω και η πορεία γενικά ήταν πολύ πιο ομαλή.

 

Το αποτέλεσμα ήταν το πλέον επιθυμητό, μιας και συγκέντρωσα 17.385 μόρια.

 

-Ενώ ο βαθμός σου ήταν υψηλός την πρώτη χρονιά, αποφάσισες να ξαναδώσεις. Τι ήταν αυτό που σε οδήγησε να πάρεις την απόφαση; Τι θα πρότεινες στους μαθητές που σκέφτονται να ξαναδώσουν για δεύτερη φορά;

 

Ο βαθμός μου την πρώτη χρονιά, απλά δεν ήταν αρκετός για να πετύχω τον στόχο μου ο οποίος ήταν πολύ συγκεκριμένος και σε συνδυασμό με την υποστήριξη των καθηγητών, των γονιών, και των φίλων μου αποφάσισα να ξαναδώσω.

 

Στους μαθητές που σκέφτονται να ξαναδώσουν για δεύτερη φορά, θα πρότεινα να το σκεφτούν πάρα πολύ καλά και να το επιχειρήσουν μόνο αν έχουν θέσει κάποιον συγκεκριμένο στόχο, διαφορετικά δεν βλέπω πως θα μπορούσε να διατηρηθεί το κίνητρο για το συνεχές διάβασμα που απαιτείται.

 

Σίγουρα να κυνηγήσουν τους στόχους τους, εφόσον τους έχουν θέσει και να προσπαθήσουν για το καλύτερο. Και να προσπαθήσουν να μειώσουν τους περισπασμούς, καθώς την δεύτερη χρονιά θα είναι περισσότεροι.

 

-Είσαι από τους πρώτους μαθητές της e-Noesis και σίγουρα γνωρίζεις πολύ καλά τους ανθρώπους και την λειτουργία αυτού του online φροντιστηρίου. Πες μας δυο λόγια για την e-Noesis.

 

Στην e-noesis αρχικά πήγα λόγω των καθηγητών με τους οποίους είχα προηγούμενη εμπειρία. Γενικά το κλίμα ήταν πολύ καλό, η προετοιμασία ήταν πολύ οργανωμένη με επιπλέον υλικό, διαγωνίσματα, κριτήρια αξιολόγησης, τα οποία με ενέταξαν αρχικά στο κλίμα των πανελληνίων και με βοήθησαν αρκετά συχνά να ελέγχω το επίπεδο στο οποίο βρίσκομαι.

 

Το κλίμα ήταν φιλικό, κάτι απαραίτητο για την μείωση του άγχους αλλά η αντιμετώπιση από την e-noesis επαγγελματική, κάτι που φάνηκε και στη διάρκεια της καραντίνας, καθώς τα μαθήματα συνεχίστηκαν απρόσκοπτα, μέσω της ειδικής πλατφόρμας της e-noesis και με τα κατάλληλα εργαλεία τα οποία έκαναν το μάθημα σχεδόν το ίδιο άμεσο, με το να βρίσκεσαι στην ίδια αίθουσα με τον καθηγητή, και να γράφει στον πίνακα.

Επίλογος

Η χρονιά των πανελλαδικών εξετάσεων αποτελεί μια ιδιαίτερη εμπειρία για τους μαθητές που συμμετέχουν. Το αποτέλεσμα δεν κρίνεται μόνο από το διάβασμα. Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η ψυχολογία καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς αλλά και τη μέρα των εξετάσεων.

 

Είναι μια δοκιμασία από τις πολλές που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν στη ζωή τους και τίποτα παραπάνω. Να προετοιμαστούν κατάλληλα, να αντιμετωπίσουν την κατάσταση με ψυχραιμία και να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό, ώστε να είναι χαρούμενοι με την προσπάθεια τους.

Κλείνοντας να πούμε ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά για τον χρόνο που αφιέρωσαν ώστε να γίνει αυτό το άρθρο.

 

Ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία σε όλους και σας ευχαριστούμε για την υπέροχη χρονιά που περάσαμε μαζί. 😊

Θέλεις να έρθεις στην ομάδα της e-noesis; 

Δοκίμασε δωρεάν